Klantenservice

Home » Klantenservice

Klantenservice

Prijzen en afrekenen

Alle prijzen zijn worden getoond in Euro’s, exclusief BTW en exclusief verzendkosten, tenzij anders wordt aangegeven. Cezet heeft het recht om prijzen aan te passen. Als een order is geplaatst wordt deze niet aangepast. Bestellingen kunnen betaald worden met IDeal, credit card en PayPal.

Bezorgen en levertijden

De levertijden op onze website zijn indicatie tijden. Als producten op voorraad zijn worden deze doorgaans binnen 1-3 werkdagen geleverd, Er is geen compensatie voor een te late levering, Uitzonderingen zijn als wij geen levertijden kunnen afgeven voor producten die niet meer op voorraad zijn. In dat geval mag de bestelling kosteloos geannuleerd worden. Cezet heeft dat zelfde recht wanneer blijkt dat producten niet meer door onze leveranciers tijdig beschikbaar zijn.

Wij bezorgen onze producten in samenwerking met DPD of DHL. Bezorgkosten zijn afhankelijk van het bezorgadres, land en grootte van de bestelling. De volgende verzendkosten berekenen wij voor levering binnen Nederland:

  • € 4,95
  • Vanaf € 200,– gratis levering

Levering Europa:

  • € 11,95
  • Vanaf € 300,– gratis levering

Voor bestellingen elders in Europa, verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Prijzen verzenden autoreparatie-lakken: € 19,95.
Afnames vanaf 20 liter: prijzen op aanvraag.

Retourbeleid

• Gratis je product retour sturen.
• 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
• Product ruilen? Na ontvangst, verzenden we dezelfde dag je nieuwe product.
• Geld terug? Binnen 5 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.

Wij versturen alleen gratis het product retour indien het artikel beschadigd is aangekomen of niet werkt (alleen bij de elektrische gereedschappen).  Bij overige redenen kunt u uiteraard het product retourneren maar zijn de verzendkosten voor de retournering voor uw rekening. Retourneren dient u binnen 7 dagen via mail aan te geven en  binnen 14 dagen dient het artikel door ons te zijn ontvangen. Daarna ontvangt u de aankoopwaarde van het artikel retour.

Garantie

Al onze geleverde producten moeten in een goede staat worden afgeleverd. Bij aflevering moet u de goederen controleren op eventuele gebreken. Indien de goederen beschadigd zijn moet u ons binnen 7 dagen na ontvangst van de goederen informeren. Klachten kunnen via info@cezet.com aan onze gemeld worden of via het contact formulier op de website. Als blijkt dat Cezet de verkeerde goederen geleverd heeft zullen wij deze vervangen.

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items -  0,00